Tugce4105 Arkadaşlar 13 şubattan bu yana adet olmadım 3 defa test yaptım hafif silik cıktı sonuncuda 2 defa kan verdim değerler 1.20 cıktı 22 gün oldu adetim geçti çok kararsız kaldım 8 nisanda doktora gitcem acildeki doktor geniş capli tahlil yapsınlar dedi hem idrar hem kan Ultrasonla baksınlar dedi varsa çıkar mi ? Birde kist olabilir dedi O tetikler mi acaba