Fatoshs Merhaba, suan 14 +3 olduk ve ben hamileligimin basindan beri ne et gore biliyorum ne yiye biliyorum tavuk ve et urunlerinden tiksinti geldi 🤷🏽♀️ Hamileligimin basinda cok bulantilarim ve kusmalarim oldu ne olduysa o aralar oldu ve tiksindim.... varmi aranizda ayni durumda olan. Ve ne tavsiyesi olan?
deletedmom9494 Fatoshs valla bende başlarda makarna pilav yiyordum şuan ne makarna ne de pilav gözüm göresi yok 🥰 ama 16ya girdik şimdi eskisi gibi değilim çok şükür yemekle aram düzeldi ben de et balık yiyemiyorum
Cansu07 Fatoshs benimde aynıydı canım et tavuk balık hatta salçalı herşeye karşı tiksinmiştim sadce meyve ve peynir ekmekle geçirdim bir sürü vitamin kullanıyoruz onlar destekliyordur diye düşünüp rahatlamaya çalıştım şimdi 25+2 yız kızımla zamanla geçmeye başladı yeni yeni yiyorum
Cansu07 Fatoshs benimde aynıydı canım et tavuk balık hatta salçalı herşeye karşı tiksinmiştim sadce meyve ve peynir ekmekle geçirdim bir sürü vitamin kullanıyoruz onlar destekliyordur diye düşünüp rahatlamaya çalıştım şimdi 25+2 yız kızımla zamanla geçmeye başladı yeni yeni yiyorum
Cansu07 Fatoshs benimde aynıydı canım et tavuk balık hatta salçalı herşeye karşı tiksinmiştim sadce meyve ve peynir ekmekle geçirdim bir sürü vitamin kullanıyoruz onlar destekliyordur diye düşünüp rahatlamaya çalıştım şimdi 25+2 yız kızımla zamanla geçmeye başladı yeni yeni yiyorum
mf_ozturk Fatoshs ben de normalde tavuk eti severdim ama şimdi öyle bi tiksindim ki görmek istemiyorum Daha çok köfte istiyo canım Valla insan yiyemeyince yiyemiyo yapicak bişey yok 😅 Acaba farklı türlerde faklı pişirme şekliyle felen de yiyemez misin
Fatoshs mf_ozturk kesinlikle hayir evde pisiremiyorum zaten kokusundan kotu oluyorum dusununce bile aklima gelince bile midem kotu oluyor s😔 neyse benden cok varmis anormal degilmisim😬
Cansu07 Fatoshs benimde aynıydı canım et tavuk balık hatta salçalı herşeye karşı tiksinmiştim sadce meyve ve peynir ekmekle geçirdim bir sürü vitamin kullanıyoruz onlar destekliyordur diye düşünüp rahatlamaya çalıştım şimdi 25+2 yız kızımla zamanla geçmeye başladı yeni yeni yiyorum
Cansu07 Fatoshs benimde aynıydı canım et tavuk balık hatta salçalı herşeye karşı tiksinmiştim sadce meyve ve peynir ekmekle geçirdim bir sürü vitamin kullanıyoruz onlar destekliyordur diye düşünüp rahatlamaya çalıştım şimdi 25+2 yız kızımla zamanla geçmeye başladı yeni yeni yiyorum
derya14 Fatoshs İlk aylarda et, tavuk, yumurta, salça ve soğandan nefret etmiştim. 4 Aydan sonra falan yemeye başladım amaa soğan geçmek bilmiyor bi türlü. 31. Haftamdayım hala herşeyi soğansız yapıyorum. İnşallah Doğumdan sonra geçer 🙏
Zuleyha18 derya14 cinsiyeti merak ettim soğandan bende acayip tiksindim çünkü ve henüz net bi şekilde öğrenemedik 🤭😄
Fatoshs derya14 insallah , aynen bende cig sogan ve salcali yemeklerden de tiksindim sanki herseyden bi tiksinesim geldi
nisanisa Fatoshs benimde böyleydi tiksinmistim baya uzun süre yiyememistim ama zamanla geçiyo iştahın açıldığında sadece yağlı yiyememistim mide yanmasından dolayı şuan bi sorun olmaz zaten kendini zorlama bi kaç haftaya açılır iştahın
Fatoshs Deryarslan bilmiyorum daha cuma gunu beli olacak insallah , ben hamile kalmadan oncede sogandan tiksiniyordum 😅 su aralar meyve agirlikli besleniyorumm
Sedayt Bende et tavuk özellikle balıktan çok tiksindim şimdi giyebiliyorum ama balık hiç yemedim denemek bile istemiyorum ama eşim zorluyo yarın yicez kaçış yok 🤪 bide sarımsaktan tiksinti geldi baharat kokusundan ve korkulu rüyam buzdolabı kokusu. Herkese soruyorum koku var mı diye yok diyolar ama bana leş gibi kokuyo buzdolabını açmaya korkuyorum 😯
Fatoshs Sedayt ai ben her kokudan tiksiniyorum 🤷🏽♀️ Gecen sokaga ciktik yagmurlu havada yagmur kokusundan bile tiksinti geldi 💭
12467990 Bende soğandan ilk hamileliğimde tiksindim oğlum oldu şimdi ikinci hamileliğim yine soğandan salçadan tiksiniyorum Kızım olcak😊
Dilanserdar Ben tavukktan tiksindim balık vazgeçilmezimdi onuda yiyemiyorum et yiyorum oda nadir ek bi ilaç kullamıyorum demir dv3 dışında