payidar çok sağol canım darısı senin basına inşallah. Normal Doğum bekleniyordu ama bizim minik gelmeyince sezaryen oldum 40+2 de. 24 saat suni sancı aldım açıklığım hiç ilerlemedi. Hastane de yattığım sürede herşeyle Şükrü bey kendisi ilgilendi açıklık muayenelerimi hep kendisi yaptı ama ilerlemeyince sezeryana karar verdik. Çok şükür iyi geçti ameliyatım. Bi gece tek kaldık sezaryenden Sonra hastanede. Epidural oldum ameliyatımı sanıldığının aksine hiç acımadı.😊😊 beşinci günümüz oldu biraz ameliyat yeri ağrıyor o kadar. 😊