Hacerharmankaya03 canım benmde 30 haftadan beri başı aşağıda doğum pozisyonunu almış dedi normal dedi başka bi doktora gittim oda bebk kafasını çatıya yerleştirmiş dedi bol su iç ve ıstrhat et dedi şimdi 36 haftalığız☺ve ben hep ıstrhat etmedim 12 saatlk yolculuk yaptım geçen hafta ve memleketime geldim gezdim yürüdüm çok şükür bi sorun yaşamadk