mukaddesayaz Hangi hastane ve doktorları tercih ettiniz? Bende Beykoz Devlet'e gidiyorum ve doktorumdan çok memnunum ama normal olursa ebe, sezeryan olursa doktor giriyor doğuma gibi bir duyum aldım. Yine de doktorumla bu konuyu konuşacağım ve ona göre bir yol izleyeceğim.