Sevim07 ben elimde ne varsa onu okudum yani ille bebek için olmasına dikkat etmedim. Sadece dil gelişimi olarak etkili olsun diye. Kulak aşınalığı yani. Mesela kitaptan ziyade hafıza kartları var onları gösterip şekiller hakkında konuşabilirsin. 3.aydan sonra hışırtılı kitap aldım ben hem yırtılmıyor hem yıkanabiliyor. Şimdi 6.ayımızdayiz,masal kitapları aldım ama okuyamıyorum çünkü uzanıp dokunmak istiyor ve kağıt elini keser diye vermiyorum. Hareketlenince biraz daha zor oluyor yani okumak ☺️