EzEy Arkadaşlar yeni doğan bez kaç numara aldınz acaba ya eşim internetten istetti 2ile 5 kilo arası yeni doğan ama bana çok minik geldi 😰 paketi de açtım
slmynsbkm EzEy bende hastane icin 40 li 1 numara aldim durumuna gore değiştiririm marka pisik yapar ya da kucuk gelir diye stok yapmadim ihtiyaca gore alirsiniz yenisini. 1 numara iyi gelir bnce ilk dogdugunda
lilamom EzEy ilk zamanlar olur baska yenidogan alma canim kilosuna gore degisir olmaya devam ederse gene yenidogan alirsin olmazsa 2 ye gecersin ama suan aldgn olur zaten basta el kadar bsy oluyolar😂
Karansalhareketlerbunlar EzEy yenidoğan 4 paket aldım. Çünkü günde ortalama 7-8 tane kullanılıyor. 2 hafta gitse ancak.. Baby&me 2 numara 2 paket aldım bir de, o da normalden küçük olduğu yorumları okudum. En fazla 40ı çıkana kadar, 2 numara kullanılır diye düşünüyorum.
EzEy Yasemincifci ya 1 yazıyo ama çok tereddütteyim bide 3 lü set falan aldık çok gider diye inşallah olur
EzEy slmynsbkm ay içim rahatladı biz 3 lü aldık ilk aşamada çok kullanılır diye hemen biter diye ama bu kadar minik olacagını düşünmedim yada ben gözümde büyütüyorum bebişleri 😅😊
slmynsbkm EzEy evett minicik doguyorlar cevremdekiler ilk ay hep 1 numara kullandi 40 gun sonra anca 2 ye geçtiler 😍
Ozge1008 EzEy bir numara gözüme çok küçük görünmüştü ama bebeğime bayağı büyük geldi. 2 paket prematüre kullandık sonra bir numaraya geçtik. Bebekler sandığımız kadar büyük olmuyormuş😊
Hllslck Yeni doğanı 1 paket alın kızlar hemen 2 numaraya geçiliyor bebek hızla kilo alıyor çünki.özellikle erkek bebişler 😉 en çok kullanılan numara 3 ve 4 oluyor genelde. Prima bize pişik yapmıştı oyüzden molfix e geçmiştik ilerde de sleepy almıştım. Çok stoklamayın gidiaşata göre alırsınız