Gozyyy Kizlar 10+2 yim.gecen haftalarda kasik agrilarim oluyodu gecmisti ama iki uc gundur ara ara yine oluyo siz de boyle misiniz ?
Dorukunannesi95 Gozyyy az once doktoruma ayni şikayeti belirttim 9 haftalik hamileyim rahim hamilelik öncesindeki gibi degil artik hizla buyuyup genişliyor vücudun elbette agri batma gibi tepki vercek endise etme dedi
Nebahathumeyra Ben 28. Haftadayım ara ara sürekli ağrıyor dayınılmayacak gibi değil ama hissettiriyor kendini. Doktor normal buntarz ağrılar dedi.
Gozyyy Nebahathumeyra benimde dayanilmiycak gibi degil bicak saplar gibi sol tarafimda geliyo gidiyo ara ara surekli de degil