tugis05 Canım değerin normal, hatta gayet normal daha adet günün geçeli 1 ay olmamış Bile :) belirtilerin de normal. Kaşık batması, bel ağrısı, uykunun çoğalması, yataktan kalkmak istememek falan doğal. İki gün Sonra bir daha baktır Kanda beta’ya. 2 kar artış olmuş mu diye. Ve inşAllah sağlıkla görürsün kesenizi de hayırlı olsun canım 😘🥰