Zeynebaqazade Kızlar bugun 18 haftadayız ve bende çatlaklar oluştu basenlerimde birde basen yukarisinda popoda yani bide gögüslerimde .. ne yapim ne süreyim bilmiyorum ne iyi gelir? Henüz karnimda yok bişey
Zehra5507 Zeynebaqazade Tommy butter krem cok iyi nemlendirir liarac ve bio oil de var ama en iyi dediğin krem ve tamamen doğal
honey Zeynebaqazade bana doktorum saf zeytinyağı kullan dedi, başka bir şey kullanma dedi, deneyebilirsiniz:)
Emnesar Zeynebaqazade evet hiç çatlağım oluşmadııı üçüncü aydan sonra gün aşırı sürüyordum dört aydan sonra mümkün oldukca hergün sürüyorum