GuelGltkn Öncelikle iş sözleşmenizin olmaması iş veren için cezai bir durum. Ayrıca hamileyken işten çıkarırsa şikayet edersiniz işe iade davası açılabilir, kötü niyetli işten çıkardığı için maaşınızın 4 katı kadar tazminat öder. Eğer ki sizi işten çıkarırsa hemen o gün gidip rapor alın çünkü raporlu işçiyi işten çıkarmanın cezası var. Siz bordro, istifa, ibraname vs. Hiç birşey imzalamayı ama