Berivann Allah bir avazda kurtarsın kolay doğumlar nasip etsin canım.sancıların adet sancısı gibimi bendede oluyorda bugün çoğaldı zaten nstda sancı vardı doktora gitmelimiyin acaba bide çatı muayenesinden korkuyorum bi kere doktor baktı ama ebe böyle bakmaz daha derin bakar demişti o yüzden gitmeye korkuyorum