fatos41 tam tersi bulantı çok olunca sağlıklı gebelik olurmuş her iki hamileliğimde de çok bulantım oldu istifra ettim doktora sorardım sağlıklı bi gebelik derdi. Benim kayınvalidem de çok kusarmış hatta kusmadığım gün bebek karnımda öldü mü derdim diyo