Ssmerve Arkadaslar 36 haftalık hamileyim tansiyonum hep 10 a 6 idi simdi 11 6 sagkik ocagindaki hemsire takip edelim diyor yuksek mi neden böyle oldu yardımcı olurmusunuz🙏