Askkokuluyavrum Scb evet galiba normal bana zayıf gibi geldi insaallah sağlıkla doğar ben tosbikk çocukları seviyorum zayıf doğsun istemiyorum ben 2.5 kg doğmuşum 🤔 ben kısayım eşim de çok uzun bebek nasıl olcak bilmiyoruz tabi 😅
Askkokuluyavrum Scb kız diye tahmin ediyor doktor ama 24 e kadar beklememi önerdi bazen testisler gec inebiliyormuş bazen pipi gec çıkabiliyormuş ama bence %100 kizzzzz çünkü bomboş bacak arası Ve 2.dir kız diyo doktor ama bekle yine de diyo
Hllswm Askkokuluyavrum 2li testin güvenilirliği 3lü teste göre daha yüksek 2li test iyise 3lü test yaptırıp kendini strese sokma allah korusun gercek olmayan olumsuz bi sonucla gebeliğin mahvolur biraz rahat olmaya çalısıp detaylı ultrasonu beklemek en güzeli bence
Askkokuluyavrum Hllswm bende öyle düşünüyorum ama bi yandan da içimden birşey yaptır diyo eşim gerek yok içimize kurt düşürme dedi Ayrbtiliya gir orda zaten öğreniriz herşeyi dedi doktorum her gittiğimde MasAllah iyi diyo insAllah bütün bebekler sağlıklı olsun
Scb Arkadaşlar ben devlete gidiyorum devletteki dr lar istiyo sanirim bana sormadı direk ölçümlerini yaptı kan ver dedi verdim sonuç dün çıkmış sonucu çıkan var mi aranizda
Seranne Askkokuluyavrum en son kaç haftalıktı yorum yaptı kız diye canım ablama dört aya kadar kız dediler sonra erkek oldu olabiliyor
Scb Askkokuluyavrum masallah canim benimki 12de erkek dedi iki gun once gittim erkek değişmedi 16da bence seninkide boşluk varsa kızdır 😊
Ggizemsnl P0yrazimm bol bol ceviz süt muz. Her sabah ve akşam 1 bardak süt içerim muhakkak. 2 günden birde muz yiyorum ceviz peynir falan da seviyorum. Daha çok küçük zamanla kocaman olacak zaten