DuduNur Mrb hanımlar sonunda bende doğurdum💃 37+5 de suyum gelmişti hastaneye gittim 2 cm açıklık var dediler suni verdiler yanıma kimseyi almadılar ayriyeten gorusturmediler de agrım da coktu ama hiç acilmam olmadi çok acı çektim🙄 hani milletin anlattığı kadar kolay değil en son dün gece artık dayanamadım özele geldim.imza atıp 11 50 de buraya geldim epidural yaptırdım 1 18 de prensesimi kucağıma aldım💙 Gelelim epidural suni ye suni şancı baya kötü epidural vurulurken hissetmiyosuniz ama faydasi cok oldu şancı şiddetini azalttı en sonunda da geçirdi ağrıyı 4 cm olan acilmam.1 saatte 9 cm oldu doğum çok kolay diyemem kafası çıkıncaya kadar baya acıyo ama güzel bisey hele de bebeği yanağına koyduklarında ALLAHIM HERKESE HAYIRLI DOĞUM NASIP ETSIN
Edebyahu DuduNur hayırlı olsun 🥰 epidural de hissediyor musunuz başının çıktığını falan? Ben hep hiçbişey hissedilmez diye düşünüyordum da😅