Cangul Detaylı ultrasona girdim dün bebegin midesi büyük dediler diğer Herşey çok iyi ama mide çıkış yolu sıkıntılıymş 😞 yapacak bişe yok şuan bişe yapamazlarmş doğduktan snraymş ancak yada Doğuma kdar düzelir belki diye takip altında kalcaz . Başına gelen var mı hiç ? 😢
Ggizemsnl Cangul canım Doğuma kadar düzelir inşallah. Sen içini ferah tut doğana kadar ne Evrim’ler geçiriyorlar
Zuhalzmn Cangul bebeğiniz doğdu mu benim bebeğimede midesi büyük dediler..yardımcı olursanız sevinirim..
Sengulkrgz Bu deteyli ultrasonu bu yuzden sevmiyorum tedavisi mumkun henuz olmayan seyler cikiyor ve moral bozuluyor...
Cangul Sengulkrgz akşamdan beri çıldırıyorum 😞 Doğuma kadar düzelmezse Doğum sonrası ameliyat el kadar çocuk 😢