glbngms Bende denedim sızdıryomu acaba diye benmkide şükür sızdrmadı hiç değştrmekle uğraşamazdım 🙆♀️
Ozgle glbngms az bi su koyduysan sızmıyo ama biraz fazla koyduğunda sızıyo baya ama belki benimki baya gevsektir
[silindi] Küveti bilmiyorum ben bimden almıştım çok iyi ama a101 de ki zıbınlar çok kaliteliydi takımlar falan bence alın derim