Leylaa76 Merhaba arkdşlar , idrarımı yaparken kasığım ağrıdı , 10 haftalığım sizce normalmi? Hiç başıma gelmemişti daha önce
Bet0142 Leylaa76 olur canım kasık ağrıları o haftalarda ama sen yınede dıkkat et oturup kalkerken felan
Sengulkrgz Leylaa76 onu bende yasadim bazen gidiyor bazen yine tekrarliyor 22 haftaligim...Dayanilmayacak derecede oldugunda doktoruna soyle
Pinpin Leylaa76 normalde olabilir enfeksiyon kapmışta olabilirsin canım bir idrar testi ver sağlık ocağında istersen için rahat eder