Elifoo yok degil canim bel ve kalca agrilarina sicak su torbasi ya da elektrikli battabiye tarzi sicak şeyler iyi geliyo. Ben 27 +1 im ama magnezyumdan dolayi çok çektim acıdan uyaniyodum uykudan. Nornalde sirt ustu yatilmaz ama bi sure sirt ustu yatip battniyenin izisiyla belimi rahatlatip sonra sola donup bacaklaimin arasina yastik alip yatiyodum ki hala öyleyim. Yastik koyunca mesafe açılması bacak arasindaki, neden bilmiyorum ama gercekten kalça ağrılarına cok iyi geliyo