Derinminakolay Ezgisu bende tam baslama aşamasındaydı yukssk2 tansiyon cikti 8. Ayimda ve idrarimda protein suan cok şükür duzeldi sayılır senin varmi boyke2 problemin tuzu hayatindan cikarmalisin hemen
Ezgisu Derinminakolay şuan hastanedeyim canım şeker yüklemesi yaptırdım. Doktor şüplendi tahlilerimi yaptırdım sonuçlar bi kaç saate çıkıcak . Bütün gece düşünmekten yatamadım döndüm durdum 😰
Ezgisu Eliif 1 saat arayla kan veriyorsun canım . İdrar da verdim ama gebelik zehirlenmesi için de galiba o .
eliffylmz Eliif evet diğer kan değerlerine bakılıyor ayrıca idrar testide yapılıyor enfeksiyon vs. Bakılıyor
Bottesini Ezgisu hayırlısı ile atlatacaksınız gözetimde olmanız çok iyi. Allah yardımcınız olsun moralinizi bozmayın lütfen.eninde sonunda güzel bitecek bu iş🌸
Kayra2307 Yüksek tansiyon anormal derecede ödem idrarda protein kaçağı varsa gebelik zehirlenmesi belirtisi..