@Ellyely çok geçmiş olaun gözün aydın canım çok güzel bir Doğum hikayen olmuş 😊 tam açıklık olup sıra ıkınmaya geldiğinde o epidural hala takılı oluyormu canım, bazı ebeler diyormuş ki sancını hissetmen lazım ıkınabilmek için ve çıkarıyorlarmış epidurali doğumhanede, e ne anladım ben epiduralden o zaman, seninki Doğum bitikten sonra mı çıkarıldı, bir de şeyi sorucam tam bebeğin çıkış anı acılı oldu mu o kısım çok mu zor oluyor 🥺