Kbrarsln2 031965 benimde doktorum ağahan bey. Sezeryan günü verdi ama detayları konuşmadık. Bir kaç arkadaşım vanda spinal yapılmadığını söylemişti bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim 😊
031965 Kbrarsln2 rica ederim inşallah karıştırmıyorumdur ama genel anestezi olmadığını biliyorum bebeğini özellikle ilk o görmek istemiş çünkü. Bu arada benim de doktorum ağahan bey 😄 normal olacak nasipse benimki ama kendisi izne çıktı inşallah bekleyebiliriz
Kbrarsln2 031965 evet izinde. Geldiği gün benim sezeryanım olacak genel olarak memnunum doktordan ama nerdeyse hiç bilgilendirme yapmıyo o konuda biraz rahatsozoö. Yani sormasam ameliyattan önce kaç saat aç kalmam gerektiğini falanda söylemicekti
031965 Kbrarsln2 o geldiğinde ben 39+2 oluyorum inşallah doğurmam çünkü ondan iyisi de yok hastanede 🤷🏻♀️