Tuna58 oncedende vardı cnm hamile kalınca bıraktım
Normaldi bu zamana kadar taki kötü hbr duyana kadar detaylı ulturosonda dogum sendromlu olabilir burun kemiği kısa kalbi delik fln demişlerdi bana su aldıralım dediler aldırmadım ne olursa olsun benim bebegim dedim benim kendi doktorum rahatlattı içimi yani burun kemiği normalmiş kalbindede bisey göremiyorum dedi. Ama herşeyi doğumdan sonra gorucegiz ama yinede korkularım var Tbi kesin net bisey yok O yüzden artk haftada bir gidiyorum kapalı hastane ortamları sıkıyor beni allahım yardim etsin ilaç kullanmam şart die düşünüyorum yada bi psikologa fln gitmeliyim iç sıkıntılarım başladı yine hep kötü bişy olacakmis gbi hissediyorum.