Merhaba kızlar . Gebelik testi yaptım idrarda ikinci çizgi silik çıktı .ondan sonra 4 gün önce hastaneye gittim beta hcg 14.0 çıktı . Dün hastaneye tekrardan gittik ultrasonda kanamam olduğunu gördü düşük yapabiliceğimi söyledi bu benim ilk bebeğim sizce ne yapmalıyım