Zumra27 Arkadaşlar cok yeni gebeyim kasiklarimda bazen huzusuz olur gibi baski hissediyorum doktor gebelige bagli yumurtalarin büyümüş dedi yasayanlar var mi bugun b hcg 1046 cikti cok iyi dedi doktor bilgisi olan yazssin lutfen
Duuyguum Zumra27 bebek oluşumu ilerledikçe rahimde büyüme olur yumurtalık büyümeden de gebelik oluşmaz canım genel bir durum bu