Marayyy ben de 1 sene kalamamistim ama kendimizi de cok kasmamistik acikcasi. Amh degerim 0,3 tu. ameliyattan hemen 3 ay sonra tekrarladigini ogrenince Yikildim. Dedim ki tamam bu sefer ciddi. Amh im da ancak 0,8 e yukselmisti. Tup bebek arastirirken doktor biraz daha zaman verin dedi. Sogan kurune basladim adetimin 4. Gunu, kafeini tamamdn kestim ve selenyum, omega , koenzim q10, larginine takviyelerine basladim. Sonra haberi aldik :) insallah sen de yakin zamanda alirsin 🙏