Megi 33+1 de 2.300 dü kilosu ama boyunu söylememişti doktor. Son detaylıma gitmiştim başka doktora. Bugün kendi doktorumdaydı kontrol ama gayet iyi dedi bnde kaç çıktı fln demeyi untmuşum. Genelde bundan sonra suyun azalıp azalmaması, rahim de kireçlenme olup olmaması ve nst sonuçları dha çk önemliymiş. Kendi gelişimine bakıyor ztn bşy görürse diyor demezse iyi anlamında oluyor. Bakalım sizin kaç çıkacak..