Selma067 YesimTemur Hemde nasıl heyecan var sağ salim kucağıma almak için içim kıpır kıpır mayıs 11 çabuk gel😍💞
Tubademir85 YesimTemur doktoruma göre 15 mayıs ıtıbarı ıle gelebilir dedi ama vaktini beklerse 29 mayıs 🙏heyecan, stres , özlem, merak hepsi var 😂sag salim kavusalım hepimiz evlatlarımıza ins🙏
Ayvehe9 Benimde mayısın ilk haftası inşallah sancılarım olmaya başladı bebeğim bi yerde toplanıyo kalıyo karnımın üst tarafları acıyo yatınca geçiyo ama bacaklarım belim sırtım kaburgalarım ağrıyo sizde durumlar nasıl
YesimTemur Ayvehe9 benimde sağ tarafıma toplanıyor genellikle ve göbeğimin üst kısmında çok ağrı oluyor hareket ettiği zaman sanki orasını yırtıyormuş gibi 😔
Cemrenin-yavrulari Ayvehe9 canım benim sadece vajinamda ağrım var seninde oluyor mu. Kasıklarımda falan yok arada kuyruk sokumunda oluyor birde bebek kendini çok gerdirip hareket ederse karnımı geriyor o kadar
Megi Dogum cantalarinizi hazirladiniz mi kizlar benimde mayisin ilk haftasi saglikla alalim hepimiz kucagimiza evlatlarimizi insallah
YesimTemur Megi ben daha hazırlamadım neler koyacağım onları araştırıyorum ve bir kaç eksik eşyalarım kaldı onları da tamamlarsam başlayacağım inşallah
SelimsMom BDT 19 Mayıs ama ne zaman gelir oğlum bilinmez 🐣 sizin bebelerin cinsiyet nedir bakalım Mayıs ayı ne ayı 😊
Megi YesimTemur Bende aynen henuz hazirlamadim haftaya kontrolüm var liste isticem ne gerekiyorsa ona göre hazirlar koyarim kenara simdi taç bebise patik süsluyorum tulumunu saglikla gelsin bebislerimiz insallah😊😊👶♀️
Tubakrts Sat’a göre tahmini 19 mayıs ama sanki mayısın ilk haftası olurmuş gibi hissediyorum ❤️ Çok sabırsızlanıyorum heyecanla bekliyoruz ☺️