Minikkimyager merhaba, ben diş hekimiyim, gebelik hormonlarımızın etkisiyle damarlarımızda genişleme oluyor ve diş eti kanamaları belli bir seviyede normal kabul edilebiliyor, fakat diş ve dişetlerinizde sağlık problemi de olabilir bu sebeple hekiminize kontrol ettirmenizde fayda var