Aybice12 hastane binası eski olduğundan kirli gibi görülmüş olabilir ama ben açıkcası kirli olduğuna denk gelmedim sürekli temizliyorlar her yeri , Nisada başka hekimede muayene oldum ama pek memnun kalmadım hastaneden ziyade hekim önemli bi çok yer gezdim Nejla hanımı tek geçerim , ondan daha ilgili güler yüzlü insanın içini rahatlatan her soruya saçma demeden yeter demeden en ince ayrıntısına kadar açıklayan bi hekim görmedim o nereye gitse peşinden o hastaneye giderim o kadar söyliyim size