Rrraaaiiinnn Seyoss ilacın perspektifinde yan etkiler yazıyor okuyunca göreceksiniz diski kararir diyor :)
honey Dilanserdar ya bende kilo aldım baya ona bağlıyorum ama burdaki yorumlarda bir kaç kişi dışında kilo aldırdı diyen olmamıştı :)
SafaMerve Sue aynen. İnsann wcsni yapanlmesi ne büyük nimetmiş valla. Osılntıdan naso kurtulrm bilmyrm daha 3 ayım var doğuma 2güne bir wc m geliyor
Dilanserdar honey ben onu kullanmaya başladım 1 ayda aldım o kiloyu oyuzden çünkü çok yemiyordum ilaca başlsdm iştahım açıldı hunharca yemeye başladım
Toffy1907 Srfn11 aynı anda içilmiyormuymuş ee bende içiyordum dediğin gibi tuvaletten çıkamadım ama hiçte aklıma gelmedi 🤔
Srfn11 Toffy1907 İcilmiormus mesela vitamin aliosaniz sbh ac karnina icicekmissin karnini doyurdun mesela 1 saat sonra demir hapi.. kalsiyum yada magnezyumuda 5 saat sonra fln iciorum ben artik.
honey Dilanserdar ya evet ya, şükür buldum benim gibi birini :D doymuyorum bir türlü, aklım sürekli yemekte, bir sonraki kontrolümde danışacağım doktoruma böyle bir etkisi var mı yada psikolojik mi bu durum diye, öyleyse değişsin bari ilacı :D
Dilanserdar honey ben bir tane içiyorum sağlık ocağına gitcem haftaya kan alcaklar sorim doktora iştah konusunu bende sorim canm valla korkuyorum devm eder kilolarım diye 🙊🤷♀️
SafaMerve Seyoss afedersnz ama biraz ayıp olsada bilmen namına diyorum fena kabz oldm 6.ayda kullanmaya başladm ve dışkım simsiyah oldu tuvaletm barsaklarmı kanatçak kadr zor gelyrdu ağrılarla ve hatta resmen barsaklarım durdu 2güne bir geliyor büyük abdestim diyeblrm çok fenayım valla
SafaMerve Seyoss şey benm de dışkm siyahlaştı ama farkettm kullanmadmda karnm ağrımıyr kullanınca bende karn ağrısı yapıyr adeti andran cinsten kullansam mı bıraksam mı bilemedm kabz lk yaptı çişimn gelio gelmemesndn de geçtm kasıklarmda karın ağrısı yapıyr ya bebeğe zarr verr mi yada düşk riskm vardı erken doğumu tetkler mü dr a sorcam kasıklarm aşırı sertleşti bırkanca geçiyor. (büyük nimetmiş insann tuvaletni yapabilmesi doğum yapınca her wc çıkışı şükretcem Allaha düzelirsem)
Seyoss SafaMerve sağlık kuzum utanılacak birşey yok soralım birbirimize tabiki siyahlasma ve kabızlık sorununu yaşıyorum maalesef bende doktorla konuştum tok karına içmeyi dene birde dedi galiba yine olmazsa değiştirir artık
Toffy1907 Srfn11 ben hepsini arka arkaya sıralıyordum niye uyarmıyorlarsa bizi vay arkadaş😏 sağol kuzum keşke daha önceden bilseydim nerdeyse doğurucam 38+4 geldik böyle
Mlssa Seyoss Canım ben de korkmuştum kontrolümde doktoruma sordum ilaçtan normal dedi korkma sakın😊🙏🏻