mervegedik Nazkayra 00.00 itibariyle 38+1 oldukk bugün gitmiştim 3476 gram bebeğim nstde sancilarim 60 80 civarı çıktı hayırlısıyla doğumu bekliyoruz sizde durum ne ?😅
Azrazerin Nazkayra yarın tekrar kontrolüm var 38+0 olduk tam ..37 de gittiğimde 3500 kg 53 cmdi oğluşum💖💙
Zeynebrima mervegedik bende şuan 38+1 aynı 😊😊 ama kilosınu bilmiyorum 💁🏼♀️ Daha gitmedim akıntınız nasıl şuanda ? Normal mi
Aslanparcam 38+2 3200 kilosu 10 nisan sezeryan tarihim heycan dorukda😁 allahım herkesi yavrusuna kavuştursun inşallah 🤲🤲
Aslanparcam Ikinci sezeryanim olacak ilkde oğlum ısrarla gelmeyince 42 haftada zorunlu sezeryan oldum canım😊