Dyg_07 Merhaba kızlar başlıktan da anlayacağınız gibi kremsi bi şekilde sıvı geliyor göğsümden süt rengi gibi değil daha koyu bir renk süt mü değil mi anlayamadım😳bu durum normal mi iyi birşey mi kötü birşey mi bilgisi olan?
senasilayildiz Canım benimde 30. Haftadan beri sürekli hafif sarımtırak süt geliyor doktorum normal olduğunu ve sıkmamam gerektiğini söyledi genelde hormonlarla alakalı bence sıkma bazen çok ağrıyor sırtıma kadar vuruyor ama normalmiş 🤷🏻♀️
senasilayildiz Dyg_07 bende merak edip sıkmıştım yalan yok arada akıyor ve ne renk diye bakmak için arada sıkıyorum ama sakıncasından değil ilk bebek doğunca onu içmesi çok faydalıymış ondan deniliyor sıkmazsın daha olur biter canım 😘