Filizseb Mirayhira 24+2 olduk kızım olucak inş😊 bugün gittik dr herşey yolunda kilomuz 680gr büyüyoruz 😊
ebrarmom08 Mirayhira 25+2 yiz bizde cuma kontrol var asiri ozlem var sanki cuma gorunce hafiflicek icim raht edicek gbi tuaf duygular. Var 😍😂😂
ipeksi 23+4teyiz biz de 2. Bebek olmasına rağmen 4 gözle doğumu bekliyorum çok sabırsız bir karakterim, şu ana dek 4 kilo aldım ama şöyle bi durum oldu ilk 8 10 hafta pek bişey yiyemedim bi 3 kilo filan verdim o zamanlar 😔
Mirayhira ipeksi benimde 3. Bebeğim bir an önce kavuşmak istiyorum sağsağlim çünki çok zor geçiyo günlerim😪
Sdakrbs Mirayhira teşekkür ederim canım 😊 inşallah yarın kontrole gittiğimde yazdırıcam ilacı şimdilik doğal yöntemle idare ediyorum elma soğuk süt vs
Merveprms Bende 24+5im bu hafta iki kere gece uykumdan uyanıp istifra ettim 😕 mide yanması oluyor bazen çıkarıyorum sonunda inşallah devam etmez 😕
aylaacetin Merveprms aynı şey banada oldu vitamin hapını ne zaman içsem istifra ediyorum gece yatmadan içeyim dedim uykudan mide yanmasıyla uyandım istifra ettim 😞
Kubrabzkrt 24+5 olduk bizde haftaya gidicez doltora ne kadar oldu acaba ☺️ Çok heyecanlıyım zaman geçmiyor sanki
aylaacetin Mirayhira 24+4 bende canım 51le hamile kaldım şuan 54 kiloyum doktor kilon iyi dedi ama banada çok şişmişim gibi geliyo karnım kocaman 😂