Denizreyyan nursen1153 benim bebeğimin kilosu da tam 37de 3650- 3700 ölçüyorum 3 hafta önden gidiyor dedi 6 nisana (38+2) gün verdi çatım dar olduğu için mecburen sezaryen olucam
Fatmakrt nursen1153 bizde kilo aldırmaya çalışıyoruz 😑 36+4 de 2560 dedi doktor minnak bi prensesim var o değil kendi almıyo diye annesi alıyo kiloyu 🙈🤪 ne bulsam yiyorum bu ara maalesef yeterki az daha alsın diye n azından 3000 olsak yetecek
nursen1153 Acemiannes 28 nisan görünüyor önümüzdeki hafta gidicem catı muaynesi yapıcakmış açılma varsa doğuma alcam dedi sizinkide benimki gibi size ne dedi doktor doğum için?
nursen1153 korkuyorum obezmi diye doktor 37 bitince azcık bile açılma olsa doğurtucam dedi bende panik yaptım ben minyon oldugum için doktorum cocugun daha büyümesini istemiyor
Acemiannes nursen1153 bende minyon tipim babasına çekti galiba 4kg doğmuş eşim banada doktor bi an önce doğur 4 kg olursa normal yapamayız diyor nst da ağrılar var inşaallah açılmak olurda doğururum valla bende biraz kafama taktım kilosunu
nursen1153 Acemiannes bende çok taktım kafaya insan kilolu olsun istyr şimdiyse korktum benimde eşim yapılı benim doktorum da aymı şekil söyledi bugn nst de 20 dk sancım cıktı inş kendi sancımızla doğururuz
nursen1153 Denizreyyan neyse aynı kilolarda olanları görünce rahatlıyor insan 🙏 benim haftaya çatı muaynemde 38+2 olcak bakalım bana ne dicek
nursen1153 Fatmakrt herkesde ayrı dert olur dert etme daha günlerin var 🙏😊 benim kızda ne yesem ona yarıyor bana yaramıyor hiç almıyorum kilo
Denizreyyan nursen1153 evet rahatlıyorsun yoksa diyorum biz mi anormaliz 🙂🙂 bizde tam tersi 38+2de doğum 🤰🏻 normal olamayacağı için doktor beklemenin anlamı yok diyor
MelikeT 37+4 bende Cuma tekrar gidicem bakalım ne diyecek doktor 1 hafta önce gittik 3100 gramdı kilosu 3500 ü geçerse benim doktorda zorlar dedi
nursen1153 MelikeT bende yarın sırf başka doktrnda yorumunu görmk için ayrı bi doktora gidicem😣 sende gidince bilgilendirirmisin benide canım 🙏 rabbim kolay doğum ve sağlıklı şekilde evlatlarımızı kucamıza almayı nasip etsin