adm Canımız annelerimiz, Uygulamamızı güncel tutmak için biliyorsunuz sürekli çalışıyoruz. Yeni güncelleme için önerilerinizi, bizim gözümüzden kaçan sizin farkettiğiniz hataları bu başlık altında toplarsak yeni versiyonumuz için çalışmaya başlıyoruz.
Yeyy adm 40+2 yim ve uygulama artik benimtakibimi yapmiyo 😔 son regl tarihinizi güncelleyin hesaplama yapamadık yaziyo..
GULSAHKP Yemek reklamlarının sürekli çıkması çok rahatsız edici. Böyle bi platformda olmamalı diye düşünüyorum.
Anacsevgidolumelek GULSAHKP o reklamlar sizin cogunlukla girip baktiginiz sayfalardan derleniyor :)) yani siz bebek alisverisi yapsaydiniz bebek urunleri cikardi google akilli reklam uygulamasi bu.
Dilanserdar Açtığımız konuyu silme özelliği yok gelseydi çok güzel olurdu birde resim paylaşma özelliği gelse.
Ssraa Arkadaşa katılıyorum kesinlikle fotoğraf yükleme özelliği ve konuya yorum yapılmış olsa bile konuyu silme özelliği gelmeli🙏🏻🙏🏻
Guzel_ailem Admin birde bir şey soracağım 3gün boyunca kimseye yorum yapamadım sanki engellenmiş gibiydim niye öyle oldu?????
Bisofiya adm Bir başlık altında konu okurken konudan çıkış yaptığımda sayfa başa dönüyor yada tüm tartışmalar kısmına geri dönüyor. Ayrıca daha fazla konu görmeye çalışırken yine en başına dönüyor. İyi çalışmalar ☺️
Bumptious Bisofiya evet aynı şeyi ben de yaşıyorum çok sinir bozzucu hatta bazen kapatıveriyorum uygulamayı bu yüzden.. Engelleme özelliği gelmeli Bir de yazdığımız mesajı silme ya da düzenleme öZelliği
Fatosing Alt kısımda zaten sürekli reklamlar hareket halinde dikkat dağıtıp sinir edebiliyorken bir de ana ekrana pat diye çıkması daha çok sinir bozuyor. Biliyoruz reklamlardan para kazanıyorsunuz ama ana ekrana çıkmasın bari inanın bakmadan direk x tuşuna basıyoruz😏
Mavkumvoled Kesinlikle kendini bilmeyenler acilan masum postlara mudahele edenler engel sistemi olmasi herks icin hayırlı olacak 😁