Melek09 Biiiz ☺️ Tam 13 haftalıkken kız dedi doktorumuz ve değişmedi 33 haftalık olduk. Tamamen doktorun tecrübesi ve ultrason cihazının kalitesiyle alakalı bence. Hatta cinsiyet partisi yapıcaktık değişir mi falan diye doktora biraz sıkbogaz yapınca değişirse cinsiyet partisinin masrafları benden demişti😂 değişmedi ne o zarara uğradı ne de biz üzüldük🙈