HUilya senelerce koşuşturmali öğretmenlik hayatımda kullandığım en en ennn iyi deodarant değil ama roll-on DEOTAK. Gün içinde kosusturmaktan o kadar terliyodum ki zaten koku takintim var bana bi tek deotak iyi geldi. Ekşi sözlükte bak istersen gerçekten rexona dove hepsi boş. Eczanelerde gratis gibi yerlerde var. 25 tl gratis indiriminde 17ye aldım geçen. Bi kullan teşekkür edicen bana😜😜