SefaKlyc
7 hafta 4 günlük hamileyim. Daha önce iki düşük yaşadım. Uzun bi süre tekrar kalamadım ve Doktorumu değiştim sonra hamile kaldım. Ama şimdi tahlil sonuçlarıma göre bana benexol kullan dedi. İlaç kullanım talimatında B6 içerdiği için hamilelikte kullanılmamalı yazıyor bunu söylememe rağmen sorun yok kullanabilirsiniz dedi. Ama hala tedirginim. Kullanan var mı aranızda ?