mavi_8 7. Ay 1 cm açıklık var dedi doktor bugün. Yatış verdi 2 gün gözetimde olacağım. Erken Doğum riski varmış. Bu durumu yaşayan var mı?
Oglum mavi_8 benimde agirlarim oluyor ama dinlen dedi doktorum erken sayilmiyor muş ama 8 olsa daha iyi Diyor canim
mavi_8 Oglum Oglum inşallah canım. Dinleniyorum. Sizin de benim de zamanından önce yoklamazlar ufaklıklar inşallah