Kcmr22 Aslında okadar fazla da tüketmedim ama vücudum kaşınıyor ve benek benek kızarıklıklar şişlikler var. Doktora gitmem gerekir mi önemli bi durum mu endişeleniyorum? 29+3 haftalık gebeyim aciil bilgi verir misiniz yaşayan bilen varmı?
031965 Çileğe alerjin var mıydı bunu sana doktor test yaparak mı söyledi yoksa bu senin düşüncen mi? Benim çilek süt yumurta vb alerjim var ama ben sadece kaşıntı yaşadığım ve bebeğime zararı olmadığı için doktorumun da izniyle yiyorum çok şükür 37+5 oluyoruz biley yaşamadık ama bu herkeste fark edecek bi durum. Alerjik reaksiyon her bünyede farklı gösterir kendini. Doktora görünmen gerekir
SevgibiR Kcmr22 gittm ama ilaç vermedi ilk duş al daha fazla kasinirsan gel ilaç veririm şuan vermek istemiyorum dedi
Fulisko Kızlar kurtulabildiniz mi bu illetten ya ben se 10 gündür kaşınıyorum vücudum komple pul pul çikekten kaynaklı alerji oldum daha öncesi yoktu günde 4 5 tane yedim üç gün yedim sanırıöm sonuç korkunç