Fatmaklc66 Biz 19 . Haftada iki ayrı doktordan pipimiz olduğunu öğrendik ☺️😄 sizin bebişlerin cinsiyeti öğrendinizmi yoksa bekleyiştemisiniz?🥰🥰
Ggizemsnl Fatmaklc66 ya bende 16-17 haftada iki defa gitttim. İkisi de prenses dedi bakalım. Detaylıyı bekliyorum kesin emin olmak için 🙈👨👩👧
lilamom Fatmaklc66 16 da 100 de 100 kiz dedi kendi doktorum 18 de devlet erkek dedi uc gun sonra baska ozele gittim kiz dedi kizdir yani😂
Kubraileri 25agustos biz senle aynı gidiyoruz cinsiyetimizde aynı oh ne güzzel hep karşıma cikiyorsun bak 🙂🤣🤣
Nisansimge Fatmaklc66 öyle oldu vala birden biz beklemezken kızımızin keyfi yerinde gayet iyi dedi çıktı doktor😄
Sanane123 Rabbim cümlemizin evlatlarını sağlıklı sıhatli hayırlı evlat olmalarıyla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️🙏🏻
Papatyapapatya Fatmaklc66 20+5olduk daha belli değil...yani kesin göremiyoruz. .gorünüşe bakarsak kıza benziyor dedi doktor18 haftada...yarın randevumuz var inşallah gösterir artik... kendini...
Fatmaklc66 Papatyapapatya ayy meraktan içi içini yiyor insanınnn 🥰🥰 okadar geç öğrenmek sabır işi vallahi 😄