Ecenazz kan pıhtılaşmasıyla ilgili bu zamana kdr hiçbir sorun yaşamadım. Hamileliğin ilk ayında bir sürü test oluyorsun. Eğer doktorum sorun görseydi söylerdi pıhtılaşmayla ilgili. Ya aslında çoğu herkes ilk gebeliğinde bu tarz düşükler oluşurmuş. Doktorumda normal dedi. Hiç endişe edip de üzülmedim canım. Benim kanamam olduğu için kendi kendime düşük gerçekleşti yoksa doktor kürtaj edecekti zaten 1 hafta daha bekleyelim demişti ama 1 gün içinde kendim düşürdüm zaten. Bu tarz şeyler olur sende sakın üzülme benim şimdi 2. Gebeliğim ve çok şükür her şey yolunda