A_S_K
Kasıklarda, sırt ortası ve bel kısmında, göbek deliği çevresinde bu zamanlarda ağrısı olan var mı acaba? Normal mi? Kendimi zorlayıp yormadığım halde sebepsizce ağrılarım oluyor. Hangi ağrılardan endişelenmeliyim?
Sürekli bebeğin iyi midir diye düşünüyorum bunu nasıl aşarım😔