Aspenya44 benimde 2. Çocuğum aslında 3 hiç düşünmüyorum hatta hiç 2 yeter allah onalara sağlıklı önür versin bağlatmak istiyorum ama doktorumda çok radikal bir karar olduğunu ve küçük olduğumu söylüyor 32 yaşındayım haftaya doğumum var hala düşünüyorum ne yapsam diye..bu arada bağlatıp tekrar hamile kalanlar doktora dava açsın tüpleri bağlıyo sperm yumurtaya ulaşamıyor tıbben çok zor demekki gevşek bırakmış iyi bağlayamamış başka bi açıklaması yok.