Busra0550 kartal oturuyorum ben cnm başak sel tavsiye ederim benim gibi uyuz.cok beklentiye giren biri memnun kaldıysa sende memnun kalırsan dene 1 kere derim güler yüzlü cok ilgili telefonla msj atıyorsun cevap veryo central hospital kozyatağında başak sel istedğin güne de randevu alman kolay oluyor doğuma kendisi giriyormuş