Edzeaydgn 5 haftalık hamileyim.psikolojik destekte alıyorum psikiyatrim balık yağı önerdi kadın doğum doktorumda içebilirsin dedi ama yine de endişelendim.benim gibi kullanan var mı acaba.
gulsenkuseri Edzeaydgn hamileliğimin en başından beri aralıksız kullanıyorum. Genelde doktorlar tavsiye ediyo zaten
Bussraa20 Ben 14 haftalık hamileyim normal şartlarda haftanın 2 günü balık tüketmemiz lazım olduğu için balık yiyemiyorsan kullan dedi benim doktorum sende bir danış derim