Kaya1902 canım 2 haftadır aynı ağrıyı çekiyorum erken Doğum olur diye çok korktum bugün doktor kontrolümüz vardı nts ye bağladı hiç sancım yok. Vajina ağrılarınada normal dedi bebek Doğum pozisyonunda olduğu için. Mesela şuan bile ağrım var 🤦🏼♀️ Bugünde 34+5 olduk