Yasem bende senin gibi çok gerildim ama kan aldırma gibi ya öyle korkulucak bişi değil korkma.. Nırmak doğum gibi çok güzel bebeğini kucapına almak koklamak.. Ben normal doğumu çok istedim ama olmadı ama buda ona yakın 😂 normal anestezide aldım 2. Doğumda ama spinal daha kolay canım.. Geçmiş olsun inşallah hayırlısıyla bebişini alırsın kucağına